2009

Després de tots aquests anys, després de tot aquest any, tot ha estat tot i res s’ha convertit en una cosa que s’ha fet gran. Però i ara…ara què vindrà. Passen Volant, això ningú no ho pot negar, passen plens d’emocions, de coses a fer, de gent nova o la de sempre, però també passen amb les ganes de fer més, contents, amb tristesa, però passen. El vent s’emporta del meu silenci tot allò que vull dir i no dic, el vent s’emporta tot allò que tinc a dins i tant sols m’ho guardo per a mi, i entre els records retrobo tots aquells moments que desitjaria tornar a reviure però que ja tant sols han quedat dins del meu cap, i d’altres, ben endins del cor.
Queda’t amb mi perquè vull que els propers anys tots els que ara em fan tant feliç no marxin. Queda’t amb mi perquè mentre la vida et doni vida jo vull continuar respirant al teu costat, queda’t, i que tu hi estiguis per continuar creant records nous que no s’esborrin mai més del meu cor. Retrobar-te en qualsevol moment sempre serà bo, saber que hi ets farà d’aquest any un any molt millor..És el únic desitj per aquest any nou 2009.
Amb els millors desitjos esperant que totes les vostres il.lusions mai Morin. Viu la vida amb vida perquè de vida tant sols en tenim una, i de ben segur, que és per viure-la. Així doncs fem-ho intensament en aquest proper any que ja està arribant.
Después de todos estos años, después de este año, todo ha sido todo y lo que era nada se ha convertido en una cosa que se ha hecho grande. Pero y ahora.....ahora qué vendrá. Pasan Volando, esto nadie lo puede negar, pasan llenos de emociones, de cosas por hacer, de gente nueva o la de siempre, pero también pasan con las ganas de hacer más, contentos, con tristeza, pero pasan. El viento se lleva de mi silencio todo aquello que quiero decir y no digo, el viento se lleva todo aquello que tengo dentro y tan solo me lo guardo para mí, y entre los recuerdos reencuentro todos aquellos momentos que desearía volver a revivir pero que ya tan solo han quedado dentro de mi cabeza, y otras, muy dentro del corazón. Quédate conmigo porque quiero que en los próximos años todos los que ahora me hacen tan feliz no marchen. Quédate conmigo porque mientras la vida te dé vida yo quiero continuar respirando a tu lado, quédate, y que tú estés para continuar creando recuerdos nuevos que no se borren nunca jamás de mi corazón. Reencontrarte en cualquier momento siempre será bueno, saber que estás hará de este año un año mucho mejor.., es el único deseo para este año nuevo 2009 .
Con los mejores deseos esperando que todas vuestras ilusiones nunca Mueran. Vive la vida con vida porque vida tan sólo tenemos una, y bien seguro, que está para vivirla. Así pues hagámoslo intensamente en este próximo año que ya está llegando.

1 comentario:

toñi dijo...

Mis mejores deseos para este año recien estrenado.
Un beso muy fuerte